Sesja 1,5 h dla średnio zaawansowanych - 3 - Przejście z Adho Mukha Svanasana do Urdva Mukha Svanasana

Kategoria: Joga w domu
Drukuj

Spis treści

 

3. Przejście z Adho Mukha Svanasana (pies z głową w dole) do Urdva Mukha Svanasana (pies z głową w górze)

_MG_4411
urdvamukhasvanasana
_MG_4411
urdvamukhasvanasana
1/2 
start stop bwd fwd
  • Zrób Adho Mukha Svanasana (pies z głową w dole). Popraw pozycję, wyprostuj nogi, wydłuż plecy.
  • Z kolejnym wdechem zacznij robić Urdva Mukha Svanasana (pies z głową w górze) – zsynchronizuj ruch z oddechem, jak skończysz robić wydech pozycja też powinna być zrobiona całkowicie.
  • Jak skończysz robić wdech zacznij robić wydech i przechodź do Adho mukha svanasana – znowu postaraj się, żeby oddech był jak najdokładniej zsynchronizowany z ruchem, jak skończysz robić wydech Adho Mukha Svanasana powinna być pełną pozycją.
  • Wróć do punktu 2.
  • Wykonuj tą kombinację asan przez 3 minuty.

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież


Opublikowano: 5 lata 11 mies. ago przez Monia #133
Monia's Avatar
W spisie treści jest guzik "wszystkie strony" :P
Opublikowano: 5 lata 11 mies. ago przez Michał #131
Michał's Avatar
Hej, jeśli jest to możliwe, poproszę o możliwość przeglądania całej sesji, byłoby wygodniej:).