Sesja 1,5 h dla średnio zaawansowanych - 4 - Urdva-vrksasana (stanie na rękach)

Kategoria: Joga w domu
Drukuj

Spis treści

 

4. Urdva-vrksasana (stanie na rękach)

 

  • Stań prosto.
  • Zrób skłon do przodu i połóż dłonie na ziemi - dłonie powinny być ułożone na szerokość barków.
  • Zegnij kolana.
  • Odbij się nogami od ziemi i wyprostuj je w powietrzu.

Pamiętaj, żeby najpierw ćwiczyć tą pozycję przy ścianie. Jak położysz nogi na ścianie to próbuj je odrywać, w ten sposób coraz dłużej będziesz utrzymywać się bez ściany, aż stopniowo przestanie być Ci potrzebna.

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież


Opublikowano: 6 lata 2 mies. ago przez Monia #133
Monia's Avatar
W spisie treści jest guzik "wszystkie strony" :P
Opublikowano: 6 lata 2 mies. ago przez Michał #131
Michał's Avatar
Hej, jeśli jest to możliwe, poproszę o możliwość przeglądania całej sesji, byłoby wygodniej:).