Sesja odgięć do tyłu

Kategoria: Joga w domu
Drukuj

Spis treści

Sesja asan trwa 20 minut i skupia na pogłębianiu odgięć do tyłu.

1. Przejście z Adho Mukha Svanasana (pies z głową w dole) do Urdva Mukha Svanasana (pies z głową w górze)

_MG_4411
urdvamukhasvanasana
_MG_4411
urdvamukhasvanasana
1/2 
start stop bwd fwd
  • Zrób Adho Mukha Svanasana (pies z głową w dole). Popraw pozycję, wyprostuj nogi, wydłuż plecy.
  • Z kolejnym wdechem zacznij robić Urdva Mukha Svanasana (pies z głową w górze) – zsynchronizuj ruch z oddechem, jak skończysz robić wydech pozycja też powinna być zrobiona całkowicie.
  • Jak skończysz robić wdech zacznij robić wydech i przechodź do Adho mukha svanasana – znowu postaraj się, żeby oddech był jak najdokładniej zsynchronizowany z ruchem, jak skończysz robić wydech Adho Mukha Svanasana powinna być pełną pozycją.
  • Wróć do punktu 2.
  • Wykonuj tą kombinację asan przez 3 minuty.

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież


Opublikowano: 4 lata 7 mies. ago przez lukasz #226
lukasz's Avatar
W kobrze uda leżą na ziemi, a w psie z głową w górze uda są uniesione. Dlatego w kobrze odgięcie jest bardziej intensywne, ale ręce i barki delikatniej pracują, bo nie muszą unosić tyle ciężaru ciała.

Zdjęcie z psem z głową w górze jest trochę nie wyraźne, bo spodnie wiszą i leżą na ziemi, ale uda są uniesione ;)
Opublikowano: 4 lata 7 mies. ago przez sylwia #225
sylwia's Avatar
A czym się różni pies z głową w górze od kobry, jak należy rozróżnić prawidłowe wykonanie tych asan. Czy ma to związek z ułożeniem ciała od pasa w dół?
Pozdrawiam