Joga dla Zupełnie Początkujących

Wybrane najłatwiejsze ćwiczenia jogi, które nawet osoby ze „sztywnym" kręgosłupem mogą wykonywać.

Wybierz ten kurs, jeśli chcesz ćwiczyć jogę i:

  • nie uprawiałaś żadnego sportu od dwóch lat lub więcej
  • czujesz, że masz sztywny kręgosłup
  • jesteś po 50-tce.

Joga dla Początkujących

Idealny kurs dla ludzi, którzy chcą zacząć swoją przygodę z jogą.

Wybierz ten kurs, jeśli:

  • chodzisz na zajęcia jogi 1-6 miesięcy i chcesz rozwijać się dodatkowo poza nimi
  • nie ćwiczyłaś jogi, ale czujesz się wysportowana lub regularnie uprawiasz jakiś sport.

Joga na ból pleców i kręgosłupa

Specjalnie dobrane ćwiczenia jogi dla ludzi cierpiących z powodu bólu kręgosłupa. Znajdziesz tu ćwiczenia pomagające walczyć z bólem lędźwi, środkowego odcinaka kręgosłupa i szyi.

Schudnij z jogą

Sesje jogi mogą być bardzo męczące i wymagające fizycznie. Odpowiednie ćwiczenia jogi przyspieszą twój metabolizm i spalą zbędne kilogramy. Program „Schudnij z jogą" jest idealny dla tych co chcą schudnąć i wyrzeźbić zgrabną sylwetkę.

Nauka medytacji

Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z medytacją, ale nie wiesz jak się za to zabrać, to ten kurs jest dla Ciebie.